Sare Şengül profil resmi
Sare Şengül Prof. Dr. Atatürk Eğitim Fakültesi
Yayın 17 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 3
17 Yayın
12 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Matematik Eğitimi Araştırmacının ilgi alanları arasında matematik alanında; diferensiyel denklemler, matematik eğitimi alanında kavramsal öğrenme, matematiksel anlama düzeylerinin değerlendirilmesi (zihin haritalarının oluşturulması) , matematikte ispat ve ispat şemaları, anlama ve düşünme yollarının analizi, sayı hissi, bağlamsal ve senaryo temelli kavram karikatürleri, öğretmen müdahaleleri, problem çözme ve kurma, matematikte zihin alışkanlıkları, matematikte üstbilişin geliştirilmesi ve bireysel farklılıkları bulunan çocuklarda problem çözme konuları yer almaktadır.

Biyografi

    Sare Şengül, Ankara Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Matematik Bölümü’nden 1887 yılında mezun oldu. 1988–1996 yılları arasında aynı üniversitede matematik üzerine yüksek lisans ve doktorasını tamamladı. 1996 yılında Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi ne geçiş yaptı. 1996-1998 yılları arasında Atatürk Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği anabilim dalında öğretim görevlisi, 1996-2012 yılları arasında Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği ana bilim dalında yardımcı doçent; 2012-2020 yılları arasında doçent olarak olarak görev yaptı. 2020 yılından itibaren profesör olarak görevine devam etmektedir.

Kurum

Atatürk Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

0

2

535

7

1

3825

2

1

6496

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3316

0

1

3316

0

1

1328

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Rasyonel Sayılara İlişkin Zihin Haritaları: Pirie-Kieren Teorisi
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1141497
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 196

0

196

0

340

0

1014

2

535

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2118

0

2118

0

1063

0

1548

4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SAYI HİSSİ İLE MATEMATİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: SITKI Çekirdekçi, SARE Şengül , M. CİHANGİR Doğan
Yayın Bilgisi: 2016 , Qualitative Studies
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3316

1

3316

1

6496

0

8708

0

1545

1

3825

Yayınlar

1

0

320

2

0

660

Matematik Eğitiminde Öz Yeterlilik Araştırmalarının İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2020 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.731028
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2118

3

0

2118

2

0

1063

Yansıtıcı Düşünme Etkinliklerinin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Tutumuna Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2503
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1548

1

0

1548

2

1

6496

7

1

3825

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.