avatar
Mehmet Ünlü Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 34 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 10
34 Yayın
9 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1640

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1981

0

1

1981

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2345

0

1

2345

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

0

1

747

Yayınlar

Coğrafyada paradigmalara öğretmen yaklaşımları
DOI: 10.32003/igge.1230841
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 468

0

468

0

562

0

597

0

926

0

808

0

1196

ORTAÖĞRETİMDE FİZİKİ COĞRAFYA KAZANIMLARINA UYGUN ARAZİ ÇALIŞMALARININ PLANLANMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: MEHMET Ünlü , FATİH Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.386104
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2593

0

2593

TÜRKİYE’DE SUÇ COĞRAFYASI KAVRAMININ EMNİYET TEŞKİLATI EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Abdülkadir Büyükgüçlü
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2562

0

2562

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3579

0

3579

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2345

1

2345

0

5874

COĞRAFYA DERSLERİNDE BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Yasemin Kibaroğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2015 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.24943
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2557

0

2557

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA AKTİVİTE İLKESİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Zahide Altürk, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2014 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.34222
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3143

0

3143

0

1137

0

10673

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 747

1

747

0

701

0

336

MESLEKİ AÇIDAN COĞRAFYANIN ÖNEMİ VE TÜRKİYE’DE KULLANIMI
Yazarlar: Ali Demirci, Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15432

0

15432

COĞRAFYA DERSİNİN TEMEL ÖĞRETİM SORUNLARI
Yazarlar: Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2537

0

2537

1 EKİM 1995 - DİNAR DEPREMİ
Yazarlar: Ali Selçuk Biricik, Mehmet Akif Ceylan , Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1146

0

1146

GEDİZ AKARSUYU HAVZASI'NIN BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ VE BALIKÇILIK
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2064

0

2064

0

2527

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARIN ÖĞRETMEN TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Hatice Güncegörü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6975

0

6975

İLKÖĞRETİM 6.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN COĞRAFYA İÇERİĞİ AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Yazarlar: Halil İbrahim Bebe, Halil Bebe, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8112

0

8112

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Hatice Aksoy, Hatice Aksoy, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8647

0

8647

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1981

1

1981

0

6783

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE GRUPLA ÇALIŞMA METODUNUN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: BİLGİN Bekmezci, MEHMET Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

0

1238

OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA COĞRAFYA DERSLERİNİN GEREKLİLİĞİNİN İRDELENMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Seçil Alkış
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1166

0

1166

COĞRAFYA DERSİNDE DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: İsmail Köseoğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1419

0

1419

1

1640

0

3526

0

3575

Yayınlar

1

0

562

4

0

597

1

0

926

3

0

1196

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3579

1

0

3579

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.