Asuman Seda Saracaloğlu profil resmi
Asuman Seda Saracaloğlu Prof. Dr. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ
Yayın 50 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 16 TR Dizin Atıf 2
50 Yayın
4 Hakemlik
16 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

504

0

1

2023

0

1

779

0

1

351

Yayınlar

0

332

0

509

0

728

2

504

1

351

0

1323

0

1446

Kuantum Öğrenme Çevresi Ölçeği Geliştirme Çalışması
DOI: 10.19160/ijer.742471
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1097

0

1097

0

513

0

1598

0

1411

0

2554

0

980

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5832

0

5832

ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETME STİLLERİ, ÖZYETERLİK VE İŞ DOYUMLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar: Beste Dinçer , Asuman Seda Saracaloğlu , Çiğdem Aldan Karademir, Nurhak Cem Dedebali
Yayın Bilgisi: 2017 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1872

0

1872

0

684

0

1788

0

2252

Okul Nöbetlerinin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi: Problemler ve Öneriler
Yazarlar: Kerim Gündoğdu , A. Seda Saracaloğlu , Mehmet Altın, Nurtaç Üstündağ
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

0

621

0

652

SORGULAMA BECERİLERİ ÖLÇEĞİ’NİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Çiğdem Aldan Karademir, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2013 , Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3518

0

3518

FEN GRUBU ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar: Oğuz Serin, Uğur Serin, Seda Saracaloğlu , Teoman Kesercioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1140

0

1140

0

2095

0

98

0

1478

SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SESSİZ OKUMA HIZLARI VE OKUDUĞUNU ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Seda Saracaloğlu , Nurhak Cem Dedebali, Nuri Karasakaloğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 843

0

843

0

783

0

1340

0

1963

İLKÖĞRETİMİN BİRİNCİ KADEMESİNDE ÇOKLU ZEKÂ KURAMI UYGULAMALARININ ERİŞİYE ETKİSİ
Yazarlar: Murat Çırakoğlu, A. Seda Saracaloğlu
Yayın Bilgisi: 2009 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2971

0

2971

ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARI ÖĞRENME VE DERS ÇALIŞMA STRATEJİLERİ İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Neşe Başer, A Seda Saracaloğlu , Güneş Yavuz, Serkan Narlı
Yayın Bilgisi: 2004 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 803

0

803

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DEMOKRATİK TUTUMLARI
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

0

621

ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARI İLE BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: A Seda Saracaloğlu , Ahmet F Kaşlı
Yayın Bilgisi: 2000 , Ege Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 853

0

853

BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARI.
Yayın Bilgisi: 1992 , Spor Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1035

0

1035

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

0

332

2

0

1323

ÖĞRETMENLERİN LİSE PANSİYONLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: PROBLEMLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yayın Bilgisi: 2021 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.701690
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1446

2

0

1446

İngilizce öğretimindeki ihtiyacımız nedir? Bir olgu bilim çalışması
DOI: 10.31464/jlere.379358
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2554

4

0

2554

Öğrencilerin Ondalık Kesirleri Anlamlandırmasında Gerçekçi Matematik Eğitimi Kullanımı: Bir Tasarı Araştırması
Yazarlar: Sanem Uça, Asuman Seda Saracoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.304712
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5832

1

0

5832

1

0

1788

3

0

2252

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.